Rubrik

Go' kväll!

Gårdagen spenderades med Sköna människor hemma hos Martin och därefter ner till krogen. Roligt roligt, men pga kylan tog vi sista bussen hem vid halv 2 så vi skulle slippa gå, så det blev inte så långlivat.

Isac tog hit Kajsabajsen igår och hon var kelnödig som aldrig förr! Hon var i mitt ansikte non stop och pussades, och jag fick inte ens gå på toa. Hon är jordens mysigaste katt, så det så!

Innan vi gick och la oss var vi smarta och åt macka och drack massa vattten = Ingen bakfylla! Vaknade ganska tidigt och drog sedan till Martin och David och chillade. Sen åkte Isac till Rimforsa och jag har varit hemma och kelat med Kajsa samt pluggat.

Så nu behöver ni inte gå och fundera på vad jag har gjort de senaste dagarna =)


Jag har bestämt mig för att lägga av med diverse laster. Konstigt det där att man vet hur dåligt det är för en men man gör det ändå? Är man korkad då eller! Iaf, så blir det förändring nu så man känner sig fresch och pigg lagom till våren! Gud va jag längtar. Innan jag somnar brukar jag ligga och tänka på härliga sommarminnen och då somnar jag alltid lycklig. Inatt btw, drömde jag en så äcklig dröm! Jag drömde att jag hade typ som finnar på hela armarna som typ sprack och läckte var och bara blev större och större tills vissa såg ut som små svampar. Uäck!
Äckligt och ganska konstigt xD


Imorgon ska jag komma på något roligare att skriva. Promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0