Bra gårdag, dimmig idagdag

Igår var en så himla härlig dag alltså! Främst för att solen sken och för att min intervju till fritidsassistent gick jättebra! Det känns så himla skönt att den är avklarad och att den gick så (Jag säger det igen) bra! Då det här var min första jobbintervju var jag ju såklart lite nervös, men jag klarade det och nu känner jag mig faktiskt lite stolt, hihi ^^
Svar på om jag fick det eller ej kommer nästa vecka, så håll tummarna för tusan!

Efetr intervjun drog jag till skole och efter den så tog jag och Erika en latte på Ågatan, himla mysigt! (Finns ju nästan inge goare än latte)
Vid 4 skyndade jag mig hem, gjorde iordning mig och rusade iväg till träningen, som också gick himla bra! Tycker det är så skönt att man börjar komma tillbaka till gamla formen så fort! Sedan käkade jag, Nellie hjälpte mig bleka håret, sen en kort promenix och sen somnade jag lycklig!


Idag är det inte lika fint väder, men för tusan, då får man leva på andra saker! Som att det är påskmat till lunch, att det är sista dagen i skolan imorgon, ATT JAG ÅKER HEM PÅ FREDAG, och att jag ska träna idag igen!
Så jag är lycklig i alla fall :D


Hoppas ni överiga också är det, tjillevipppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0