Efterlängtad uppdatering, haha.

Idag fick jag lite klagomål på min o-upptaderade blogg, så jag tänkte lägga in ett inlägg lite snabbt! Jag har ju haft fullt upp med flytten, så har helt enkelt inte haft tid. Men nu börjar jag äntligen få ordning här hemma! Känner att min kropp är lite trött efter allt ständiga packande, städande  och uppackande. Har liksom fått tagit lite i taget, och nu kan jag äntligen vila lite, haha.

Idag är Isac hos Rask så det är bara jag och Bettan hemma. Snart så kommer Marija och hennes syster så vi ska ta en liten fika med dom, mucho trevligt!

Pappa skulle operera in sin "kran" till dialysen idag, men tydligen så tog proverna för lång tid så det blev uppskjutet till imorgon. Ingen jätteriskfylld operation, men klart man är lite orolig när man inte är där liksom. Tycker synd om Pappa nu, för här om dagen blev han varslad från sitt jobb efter att ha jobbat där sen han var 16 år! Tycker det är skitdålig stil! Men föroppningsvis får han komma tillbaka om lågkonjukturen går över.

Ja annars då? Jag mår bra, trivs som sjutton i nya placet. Kajsa med. Hon tycker att det är fruktansvärt roligt att kuta fram och tillbaka i hallen och få fnatt på diverse saker, hihi. Världens underbaraste katt om jag får säga det själv =) Annars har jag bara väldigt ont i ryggen, men det är smällar man får ta!
Tycker synd om Moa som är förkyld, kan inte vara roligt i dessa kalla tider! Krya på dig!


Love to all, tjenamors!

Kommentarer
Postat av: Mirre

HEJ

I vår måste vi sitta på din balle med cigg & kaffe å bara njuta av solen! Låter det bra? Ok, bra!

(Älskar balkonger)

HEJDÅ

2010-03-05 @ 03:03:15
URL: http://bajskvinnan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0