Helgen

Fredag
Firade Mirre hemma hos henne med Bettan, Moa och Erika för att hon fyllde 18 i torsdags. Grattis igen! Sedan kom vi ifrån Erika och Moa när vi skulle ut på krogen så det blev jag, Mirre, Nellie och sedan Oscar som hängde. Eller ja, hängde kanske inte är ärtta ordet, snarare dansade! För oj vad vi dansade. Vi var inne på Pitch Black i säkert 4 timmar och dansade nonstop på den där upphöjda lilla platån. Vi var även någon stund inne på Ågatan och platens,men sen blev det Pitch Black igen ändå tills de stängde. Haha! Var fruktansvärt roligt, var faktiskt längesen jag hade så roligt ute! Ganska roligt också att jag som sjutoonåring fick stämpel in till Pitchers där det är 20+...

Lördag
Den här dagen bestod mest av bakfylla, haha. Mirre och Oscar sov hos oss så när vi vaknat till (Typ vid 3 på dagen haha) så åkte Mirre hem och vi andra gick och handla lite chips och käk. Sen helt plötsligt så skulle vi festa igen! Nämligen hos oss där vi skulle ha inflyttningsfest. Jag som fortfarande var seg sen gårdagen var inte så jättepepp, och det kom väääldigt mycket folk, och när det vart lite halvgalet och folk spillde över bord, golc och vår säng så vart jag lite halvtrött så det blev ingen utgång för min del. Jag ville bara sova.

Söndag
Blev till att glo på Scrubs tills vi gick och köpte pizza med Martin och Pa på Valdemars kvarterskrog. Vi roade oss med att titta stammis-tanterna som spelade på Jack vegas och vann typ 400, haha. Sedan tänkte vi att de skulle vara roligt att bowla, så då gjorde vi det. Och gissa vem som vann? Jag, mwhaha. Fick 180 poäng tror jag. Men det var kul i alla fall! Sen vart det mer scrubs och mys med älskling, sen sängen!


Tack allesammens som förgyllde min helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0