Intervju

Hello goodies!

Sitter hemma och peppar mig själv inför min jobbintervju idag! ^^ Jag är bara liiiiite nervös, men jag känner att jag kan bara vara mig själv och svara ärligt på alla frågor, så vad finns det att vara nervös för? Gillar dom mig så gör dom det, gör dom det så gör dom det inte liksom. Så det känns rätt lungt faktiskt :)

Fick jobba hemma med projektet idag så att jag kunde gå på intervjun, som är vid 11, så sticker jag direkt till skolan sen. Har käkat lite pyttipanna till frukost haha, eftersom jag inte kommer tills skolan försen efter lunch. så nu är jag mätt och belåten.

Skithärlig dag förresten, sol o grejer ju! Najs. Vet inte riktigt vad som händer annars idag... Ska träna ikväll igen tänkte jag. Sen får vi se!


Igår tittade jag på lite gamla bilder, bla. på min familj och jag saknar dom såååååå mycket! Men nu är det bara 3 dagar kvar tills jag får åka till dem igen! Mihi. Ska bli wonderbart! Och träffa mina bäzzztisar också ^^

Det ser vi fram emot!

Nu måste jag fixa lite. Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0