På bättringsvägar!

Hallå i stugan. Här har det hunnit blivit dammigt o grejer... Ah, men jag har ju varit sjuk, så dä så. Var hos farbror doktorn och tog cirka sjuttihundra prov som jag ska få svar på nästa vecka, om det är något fel på mig eller inte. Slår vad om att det beror på min övervikt, haha! Snacka om att det vore rätt åt mig... Vad jag tjatar! Men tala om att det är en ond cirkel, för det skulle ju bli mer verkstad och mindre snack så att säga om jag kunde få komma igång och träna ordentligt, men då blir jag bara sjuk hela tiden, och så blir jag ännut tjockare, och så klagar jag ännu mer... ÄHHHH. De löser sig!
Börjar i vilket fall känna mig piggare nu, så snart hoppas jag kunna sätta igång! OCH       DÅ        SKA     FLÄSKET     BRINNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! som en viss jobbig Paolo Roberto brölar om på spotify.


Idag har jag dock varit en ganska sorglig ursäkt till människa, för det enda jag har gjort hela dagen är att ladda hem och titta på massa dansfilmer, haha. Och då menar jag inte musikaler som Grease typ, utan sånna här moderna dansfilmer. Fattar inte men jag blir så glad när jag tittar på sånna, man blir ju sjukt peppad på att dansa själv. (Maha fjanten själv!) Speciellt min favvo Step up. Någon som har sett den? Tittade på den imorse, och vet ni vad? Nu har jag precis tittat på den IGEN. Skäms på dig Ellinor! Men jag börjar bli så jäkla rastlös nu alltså. Jag menar, idag gick jag upp halv 8 fastän att jag är sjuk och ska vara hemma? Nähäddu. Imorn blire plugget, och sen peppar jag helg till tusen alltså! Ska bli så jäkla skojjigt! Bettan och jag ska göra drinkar på lördag, mihi, då vi ska ha vår inflyttningsfest, haha. Kommer nog bli ganska mycket folk som det ser ut nu! Och på fredag äre ju fest för Mirrebajs som fyller 18 på torsdag! Ska bli kul att äntligen kunna gå ut hela tjejgänget, även fast jag och Jennie gör det lite halvolagligt sådär, haha xD



Ojoj vad jag tjötar, nu ska jag kila ner till tvättstugan. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0