Sjuk igen

Ursäkta, men, balle också! Jag förstår inte, efter att ha varit sjuk hela vintern, kan jag inte få vara frisk i längre än en månad då? Igår hade jag feber och har ännu ondare i halsen nu... Och jag som skulle träna idag!? För fasen, jag kommer ju aldrig bli smal till sommaren om det ska fortsätta såhär!

Ah, i alla fall, Isac och jag hade myskväll igår, åt tacos och tittade på Sherlock Holmes. Den var faktiskt jäkligt bra! Mamma ringde mig igår och hon var ju knappast nykter, haha. Fnittrade som en liten tjej och sa att hon och Gunilla egentligen skulle på bio, emn efter att dom delat på 2 flaskor vin så skulle dom skita i det och var istället på väg ut! Haha

BLÄ! Fick precis sådär när man typ får ner snor i halsen och får kväljningar...Brghhh äckligt. Sitter och dricker té i mängder, och försöker övertala mig själv att trycka i mig lite vitlök (Uäck!) så att man kanske blir frisk snart igen...



Nu tog teét slut. Dags att koka mer! Kyra på er alla sjukisar där ute, och ni andra, håll er friska för sjutton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0