Studiedag..

..Är det idag och det är himla skönt! Men jag gick trots detta upp vid 8, pigg som en tupp och kikade på lite serier samt åt mina dagliga knäckemackor. Sedan släppte jag ut Kajsa, gjorde iordning mig lite, ropade in Kajsa och sen promenerade jag till stan där jag skulle göra Sara sällskap när hon fotade samt jämförde priser i lite butiker till sitt projekt. Kom hem för cirka 20 min sen och då slängde jag i en tvätt och klippte Kajsas klor så att hon inte ska klösa sönder vår soffa.

Det var det jag hunnit hittils. Det som står på chemat hädanefter är att slappa i nån timme eller så, torktumla tvätten och ta upp den och sen gå och träna igen! Känner mig otroligt peppad på det här nu =)

Ikväll har jag inga andra planer än att käka och förhoppningsvis få mysa med min älskling, om han kommer hem :)



Sköt om er allesammens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0