Tisdag

God förmiddag!

Kan ju börja med att berätta att gårdagen var väldigt mysig! När jag kom hem började jag skära upp sallad och sånt till vår kycklingsallad, sedan kom Isac hem och hjälpte till. När allt var klart satte vi oss i soffan och åt samtidigt som vi kollade på massa avsnitt av scrubs. Myste och sånt därnt gjorde vi med. Sedan kom Bettan hem och då gick hon och jag ut på en promenad.När vi kom hem tog jag en dush och gosae sedan ner mig i sängen med min älskling! Jag älskar när man går och lägger sig lite tiigare så att man har tid att gosa en stund innan man blir för trött.

Det var det. Idag är det alltså tisdag. Solen strålar utanför och det är helt underbart, tycker jag! JAg har till och med börjat få fräknar för att det är så soligt, fnissfniss.
Något annat roligt händer väl inte idag, förutom att de ska ringa från vårdcentralen med mina provresultat. SPÄNNANDE!


Nä, hörrni. Nu ska jag sätta igång och jobba med mitt projekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0