Sent färdigskrivet inlägg

Morsning korsning! Blev utgång igår med Isac, lite polers, Mova och sånt därnt. Hela kvällen spenderades på Ågatan, för dä ä ju där alla är så att säga. Men fy tusan va kallt det var när vi skulle gå hem! BRRR. Så idag vaknade jag med en feting förkylning, sen måste jag ha gjort något igår för min fot är svullen och gör ont, hrmf..

Anywhoo, jag ligger fortfarande i nattlinne och morgonrock, he he, men det är så himla skönt för solen skiner på mig och så lyssnar jag på disney soundtracks. Känner mig himlans lycklig vaaa!

Måste bara säga att jag trivs fruktansvärt bra i vår lägenhet (Har säkert sagt det förut men ändå) Det är så himla skönt att vakna upp på morgonen i en ljus lägenhet, istället för en mörk bunker typ, haha. Jag är mycket piggare nu när jag vaknar, vilket är himlans skönt!

det är inte klart här hemma än, men nu är det lite mer ordning iaf. Det är bara lite tavlor, mattor och sånt som behöver fixas, men det kommer i sinom tid.







Okej, började på det där i förmiddags, så nu ligger jag inte i morgonrock längre utan är duschad, påklädd och mätt. Nu blir det myskväll med älsklingen min!

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0