Opeppat inlägg

Ja man får väl be om ursäkt för dålig uppdatering, men jag har för jävla mycket att göra alltså. Har ingen lust att skriva, tröttnat på't. Känner verkligen att jag får pressa fram text, vilket verkligen inte är likt mig. Jag behöver en paus. Slappna av och koppla ner helt enkelt. Och det kommer jag att få,  övermorgon rättare sagt. För då ska jag åka hem till Enköping och bara vara med familjen. Som jag saknar till tusen. Kanske kan man få träffa sina underbara vänner också?

Idag har jag hållit mitt tal. Då jag skrev klart det vid 8-tiden på kvällen igår så har jag inte hunnit öva så mycket = Jäkligt nervös Ellinor. Jag glömde bort att andas, darrade som ett asplöv och hakade upp mig. Men ågorlunda gick det i alla fall, jag får ta igen på nästa tal helt enkelt.

Helgen har varit kalasbra. Förfest med Bastian och compani, sedan krogen. Lördag första dagen på jobbet, och det gick jättebra! Pratade med alla gamlingar och de var så söta så. Efter jobbet blev det tacos med Machadi och Bettan och sedan var de förferre hemma hos oss med massa roligt folk, och sen krogen igen. Orkar inte gå in på vidare detaljer men roligt var det i alla fall! Har däremot skiiiiiiitont i nacken efter alldeles för mycket headbangande....



Blä. Jag. Orkar. Inte. Mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0